Tuesday, 16 September 2014

follower ke seratussssssssss.....

thanks sebab sudi follow blog I yang tah apa-apa ntah nih.. haha, ta sangkalaa ada yang follow, padahal yang I update nih langsung tiada faedah, manfaat... yang ada punn mengumpat, gosip dan keseronokan saja.. kah kah kah! Well, can't help, itu lah daku , yang hanya tahu memvavi vahasa disini.. kah!!

since I ta boleh mencaruts, cursing di alam realiti, saya akan lepaskan semuanya disini. Mungkin ada orang ingat saya hipokrit, well, we all hipokrit laaa.. you ta setuju?? woahh.. congrats :D .. you're an Angel :P (since bila lagi taa penah vuatt dosseee?? kahkah)

what to do kan, beloggs I , saya boleh tahipppp apa yang I suka,mungkin kedengaran jawapan seperti kanak-kanak ribena, again, Ottoke, dah saya suka minum ribena. hahaha... well, itu saja jawapan yang paling tepat saya ada, ada juga yang lain, tapi mahlas mahu panjang kan.. hehehe...

okaylaa... sebenarnya , I nak berterima kasih kepada kamu, kamu, dan kamu sebab sudi singgah di blog saya, biarpun belum cecah follower ke seratus, awal2 lah nak buat nih.. hahaha, itupun kalau sempat cecah seratus.. :P

MY FLOWERSS
to my all followers, sekali lagi saya berterima kasih dengan kamu sebab sudi singgah dan baca blog saya, drop a comment, dan klik iklan nuffnang saya.. I berterima kasih sesangat,,,


MY VISITOR
kepada visitor yang ta follow blog saya, juz sekadar singgah, pastu tinggalkan jejak berharap untuk saya memfollow blognya kemudian, pun saya berterima kasih juga, sebab berani meluangkan masa sesaat dua untuk singgah disini, biarpun tak baca my all entries..  saya ta kisah pun :)

BLOGS I FOLLOWING
kepada blogger yang saya dah follow, memang banyak juga yang I dah follow, thanks sebab anda selalu memeriahkan dashboard blog saya, tiap kali buka dashboard, mesti ada ja yang rajin update, rajin kongsi kontes, dan banyak lagilah.. kebanyakan best-best belaka. saya suka. Sebenarnya, saya follow dulu blog korang, kemudian baru baca.. ofkoz, saya memang baca blog kamu, lebih-lebih lagi yang menarik kisah blognya, ta kisah lah blog tuh cantik or tidak.. saya tetap hargai..


MY BLOGLIST
kepada mybloglist, saya pilih kamu memjadi bloglist saya bukan dari segi berbalas(darikonteas) tapi memang saya suka baca apa yang kamu taip/cerita kan.. saya memang dah tangkap cintun dengan kisah kamu.. saya jenis yang ta suka masukkan blog orang dalam bloglist berdasarkan undian/kontest, berdasarkan visitor yg kerap ke blog saya, berbalas2 bloglist, bukan! Prinsip I, saya suka saya senaraikan lah..


MY UNFOLLOW BLOG
kepada blog yang saya unfollow dan bakal di unfollow.. saya minta maaf, memang ada juga blog yang saya unfollow, tapi mungkin baru 2-3 blog, mungkin selepas nih bertambah kot, sebab saya nak tapis dashboard, yang selalu up entri macam post kt twitter tuh memang sah-sah lah I unfollow.. ta tahan selalu kau jak yang post, ayat pendek macam updet status di fb, wat nyemak lah... habis entri2 best yang blogger lain up terlepas sebab entri kau dah menyusul datang. kah! Sori.. so, kalau ada sesiapa yang perasan follower dia berkurang dan tahu I adalah salah seorang yang unfollow blog dia, please jangan marah I kay... saya tahu dan faham apa yang korang bakal rasa nanti, memang rasa terhina dan sakit hati, malah benci pada I pun ada.. tapi, you all kena ingat, ini sudah menjadi hak saya untuk follow/tidak blog anda.. huhu.. so, kalau korang rasa nak unfollow blog saya, dipersilakan, saya ta marah.. dan juga ta kisah.. saya akan bertindak/fikir secara profesional ^-^ .

Saya sudah berubah(dari segi prinsip).. sekali lagi, saya memohon maaf, kalau ada yang berkecil hati, marah pada saya, kalau ta nak maafkan pun ta apa.. :)) saya faham ^^

status: tengah buzy :D .. tunggu entri seterusnya kenapa tetiba jadi camnih :D

2 comments:

  1. Wah..tahniah la followers suda bertambah..

    ReplyDelete
  2. wah tahniah fina..keep blogging kay..:)

    ReplyDelete