Wednesday, 12 November 2014

Hi... its been a while :)

Hi...

Dalam my draf nih ada banyak entri yang belum I publish kan , ada yang dah siap ada yang masih belum siap. hukhuk... IDK, mahu publish or ta , sebab terasa macam mengada-ngada saja apa yang I tahip. puhhhh! Ya, saya tahu blog ini saya punya, tapi daku yakin mesti ada juga yang akan baca entri 'something' saya nih. kekekekeh! So, I macam takut kalau2 my ayat nih macam strong dan gedik or whatever laa yang boleh buat orang menyampah, tersinggung matiks aku tahpi bila ku mikirin, just be yourself then they judge you orang suka thank you, orang ta suka kau punya pasal lar kan?! :P So, ku decided untuk mengepost my entri basi ituh disini kelak apabila ku sudah bersedia dan berasa yakin. Heuheuheu!!

 Lagi satu I mahu eksplen ma korang ah, I know my penulisan sering bertukar-tukar *ta tahu na eksplen*. Kekadang macam kebudakan-budakan, kekadang macam matang *eh yakah* , kekadang serius shitttt , kekadang macam sedih or etc... seolah daku meniru cara penulisan orang lain! Oh tidak, hukhukhuk... mungkin juga sedikit, kekekeke, tapi yang sebenar-benarnya, ia bergantung pada mood jiwa I apabila sedang menaip entri, ada masanya saya menaip dalam keadaan teruja so my ayat2 memang banyak ragamlah... kalau dalam keadaan tenang well I rasa kau boleh tangkap punya. So, the end-nya penulisan saya ta menentu, bergantung pada mood, kalau time marah mungkin akan terkeluar segala ayat keras or memaki. Itulah daku  T_T

tapi bagaimana kan,

(let them hate you for who you are than to love you for who you are not) :3


Jangan risau, dalam blog korang saya ta akan meroyan bagi komen yang ngokks *gila arh aku buat gituh hak2* bcoz me a good good girl ;p  .. Kepada mereka yan singgah di blog saya nih, ku berterima kasih kepada kamu sangat2 kerana berani mengorbankan setiap detik waktu yang berharga semata-mata hanya untuk membaca blog yang thumbs down ini. kuikuikui... JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK YAWWWW!! Ada masa I lawat blog kamu dan follow, tapi bergantung pada taste I jugalah kalau bab follow nih.. hakhakhak ;p  okokok joking bhuiii !


So, sampai sini sajalah I coretkan apa yang ingin di hapdetkan malam ini... Tadi my laps terhempas so tunggu I beli a new computer *fuhh,mcmbykduitnih* baru lah I boleh serbu blog-blog anda sekalian. Be ready , people ! :B ngehngehngeh

Motif upload this pic: background dan affect lighting gambar
ini sangat indah :B  
*abaikan lelaki tersebut*

No comments:

Post a Comment